Zaregistrujte se a získejte dnes navíc 50 Kč
Máme širokou síť partnerských e-shopů, které nám platí za přivedené zákazníky, o kterou se s vámi dělíme. Takže jsou všechny strany spokojené.
Jinak nepoznáme, komu máme odměnu za nákup poslat :-). Díky registraci je dohledatelný nákup jednotlivého uživatele a tím pádem i částka, kterou máme připsat na účet Hamty.cz. Po registraci máte k ruce i přehled nákupů, již vyplacených peněz a těch, které čekají na schválení.
Limity nemáme. Pokud požádáte o vyplacení 1 Kč, pošleme vám ji.
To je snadné! Stačí se registrovat, nasbírat cashback alespoň v minimální hodnotě 4 € a bonus je váš.
Bonus 200 Kč za doporučení přítele má dvě podmínky. První podmínkou je zaslání odkazu přes váš uživatelský účet. Druhý krok je na straně přítele, který musí získat alespoň 4 € cashback do 180 dnů od registrace.
Přátel můžete pozvat, kolik chcete. Tady žádná omezení nejsou.
Ačkoliv se většina nákupů ve vašem účtu zobrazí již do několika minut od dokončení nákupu, v ojedinělých případech může dojít k připsání do 3 dnů od nákupu. Pokud by ani po 3 dnech nedošlo k připsání, kontaktujte nás a situaci vyřešíme.
Za tipy na nové e-shopy, které vám v nabídce chybí, budeme moc rádi! Stačí je poslat na [email protected].
Kolik % z celkové částky nákupu vám vrátíme se dozvíte před proklikem do e-shopu z našeho webu, nebo z našeho Připomínáčku. Cashback se vypočítává z ceny nákupu bez DPH a dopravného.
Prostřednictvím cookies komunikují Hamty.cz s e-shopem. Díky cookies je váš nákup rozpoznaný, a tak je možné vyplatit domluvenou provizi. Cookies jsou tedy pro všechny tři strany velice důležité.
Jako provozovatel serveru Hamty.cz získáváme informace o vašem nákupu od e-shopu nebo provozovatele zúčtovacího systému. Mezi tyto informace patří vaše ID, datum a čas nákupu a samozřejmě částka, kterou jste utratili.
Ano, to je velký problém. AdBlock nejenže brání reklamám, ale také zamezuje sledování objednávky. Nikdo by tedy nevěděl, že jdete právě přes Hamty.cz. Proto si systém deaktivujte. Nestačí ho pouze vypnout pro určité domény. Pak už nic nebrání šetřit a dostávat peníze za vaše nákupy.
Většina změn lze udělat snadno v rámci vašeho účtu v sekci Nastavení profilu. Vždy nám ale můžete napsat na [email protected] a vyřešit změnu s podporou.
Bohužel nedá. Pokud není uživatel přihlášený v době nákupu, zpětně s tím nic neuděláme. Doporučujeme náš Doplněk do prohlížeče, který se sám přihlásí vždy, když si budete prohlížet nějaký partnerský e-shop. Díky tomu už nikdy nepromarníte šanci ušetřit.
Schválení transakce je u každého obchodu individuální, většinu transakcí nám však obchodníci potvrzují do 2 měsíců od nákupu.
Peníze vyplácíme uživatelům na bankovní účty dvakrát za týden. Stačí si ve svém účtu požádat o výplatu a do čtyř pracovních dnů vám peníze dorazí na účet.
Přihlaste se ke svému účtu, proklikněte se do sekce Uživatelská podpora a vyplňte náš reklamační formulář. Nebo jednoduše pro vyplnění formuláře použijte tento odkaz.
Vaši reklamaci zašleme danému obchodníkovi k prověření. Prosím, mějte na paměti, že vyřízení reklamace záleží na obchodníkovi. Doba vyřešení se pohybuje mezi 2 až 4 měsíci.
Ze zkušeností víme, že nejčastěji jsou vrácené peníze zamítnuty kvůli:
Nenašli jste odpověď na vaši otázku?
Napište nám na [email protected]