Tato situace nám velice mrzí. Obchod nám provizi zamítl, proto jsme museli zamítnout i cashback. Důvodů může být několik.
-
Byl použit slevový kupón, který nebyl zveřejněn na Hamty.cz (podrobnější vysvětlení jak funguje kombinace cashbacku a kupónů).
-
Netypická objednávka - pokud jakýmkoliv způsobem dojde k úpravě objednávky, může být cashback zamítnut. Několik typických situací:
-
Dodatečná úprava objednávky
-
Výměna zboží po objednání
-
Rozdělení nebo spojení více objednávek
-
Změní se číslo objednávky během zpracování
-
Pouhá rezervace zboží na prodejně (není objednávka)
-
Vrácení a reklamace zboží
-
Objednávka vytvořena e-shopem dodatečně (původní se zamítne)
Chcete objasnit konkrétní transakci? Pokračujte dále.